آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

شما یادتون نمیاد ، ولی یه زمانی هم بود که بلاگرا خیلی به انتخاب عنوان برای نوشته هاشون اهمیت میدادن ، پیدا کردن یه عنوان خوب و شایسته که هم یه توصیف کوچیک از متن باشه ، هم خاص باشه هم جدید باشه ، هم مخاطب رو جذب کنه و ... 

اما الان که صفحه ی وبلاگ دوستان رو باز میکنم عنوان ها کلا به سه دسته تقسیم میشن :

یا نوشته " هلتدنتخنمختنتاهتخنحونختهدع " یا نوشته " عنوان ندارم " یا نوشته " نامزد شدم "

+ بعدا نوشت : یه دسته هم هستن که نقطه میذارن [ اشاره دارد به وبلاگ خانوم س مثلا :)))))  ]


  • آقای بنفش
ولی هنوز هستنا :)

خدا حفظشون کنه :)

و من هتوز خیلی برام مهمه

خدا خیرت بده :)

دی:
واقعا همینطوره ههخخخ

ههخخخ دقیقا چه نوع خنده ایه ؟ :))))))

عجب :))

:))

هه اولش استارت خندست دی: !!!

:)))))))))))

نامزد شدن؟
نامزد چی شدن؟؟؟

نامزد مسابقات :))))

:((((((((

چرا غمگین پس :/

فکر کردم منظورت نامزد ِ رهسپار خونه بخت شدنه :))))

کاش اون نامزد بود :)))))))

خییییییییییییییلی برام مهمه!
به قول خواننده های وبلاگم: نصف پستای من که تو عنوانش مطرح میشه :)))



عنوانهای تو میتونن خودشون به عنوان یه پست کامل اعلام استقلال کنن :))))

به نقطه های خانوم س کار نداشته باش ، به وقتی خودت عدد میذاری بجای عنوان کار داشته باش ، مرسی اه :)))

کار دارم ( نیشخند و بازو )
من مینیمالها رو شماره گذاری میکنم اونا فرق داره ( اینبار نیشخند با پنج تا مشت )

اون دوستی که گفت عجب :

سلام سیتنمکنلایبمکنلا کسیمنل د د د د د :]

ضمن تشکر بابت حمایتت ولی مجید منم اولش اشتباه تورو کردم ، یه نفس نقره ای دیگه س :))))

جدیدا انتقاداتت زیاد شده ها ! تحمل هم حدی داره! :| :دی

+قبلنا خیلی چیزا با الان فرق میکرد بنفش جان !

من حق پدری دارم گردن این وبلاگستان ، من انتقاد نکنم کی بکنه ؟ به قول خودتون :دی
+ دلتنگ قبلناییم ...

نکته ی خوبی رو گفتی ! :)
سعی میکنم بیشتر بهش توجه کنم ...
سپاس

خواهش میکنم :)

:))
اون تب عنوان زمانی بود که بیان خیلی خیلی رسمی تر بود و این دنبال کردن ها مد نشده بود!
فقط عنوان بود که میتونست خواننده رو از قسمت وبلاگ های برگزیده شمارو به یک وب دیگه بکشونه.

درسته ولی همه چیز که جذب مخاطب نیست ! 
من هنوزم معتقدم عنوان خیلی مهمه !

خب نامزد شدیم دیگه ، والا من اول این عنوانو زدم دیدم دوستان پشت سر من هم زدن :)))) 
حالا بذارین دل خوش باشیم :دی

بچه ها بیاید مقصر رو پیدا کردم :))))))))

  • ... یکی از بنده هاش
  • خیلی خوبه که هنوزم یکی هست نسبت به این چیزا تعصب داره و سعی میکنه بقیه رو هم بیدار کنه ولی خیلی از بلاگرها فراموش کردن و حاضر نیستن از این حالت بیرون بیان.ابنا خودشونو زدن به خواب.من برای وبلاگهای قدیمی واقعا متاسفم و دلم میسوزه برای همشون.کاش میشد برمیگشتن....:( دمتون گرم که مینویسید

    منم دلم میسوزی ، زیاد ...
    کاش اون روزای طلایی بازم تکرار میشد 

    اقا من مقصرم تو نامزد شدن دوستان ولی با مضمون پستت موافقم :)

    دفعه ی بعد مسابقه گذاشتی بجا نامزد بگو کاندید مثلا :))))

    شما بیا بقیه ی پستای منو ببین اگه یه عنوان نچسب پیدا کردی به من بگو 
    :)))))))))

    :)))))))))))))

    نه داداش همونه ، یجور دیگه اومده :))))))

    عه ؟ :))))))))))))

    دلم به حال عنوان ها سوخت خب! :دی

    باشه حالا مسلط باش به خودت :))

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :/ مکالمات یو اند مجید خان :////


    اختیار از کف بدادم

    چرا ؟ :))))

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • عنوان خیلی مهمه...
    من خودم شخصا آدمِ "به عنوان اهمیت دهنده" ای هستم :))))))))))))))

    بله از نزدیک آشنا هستم :)))))))

    سلام.
    من همیشه با انتخاب عنوان مشکل داشتم :/
    همیشه مینویسم عنوان نداره بعد دوستان میان پیشنهاد عنوان میدن !

    :))))

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.