آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

وقتی ذوق و شوق بچه ها رو واسه درست کردن ویژه برنامه " روز وبلاگستان فارسی " دیدم دلم یهو بدجوری هوای وبلاگنویسی کرد ، اومدم بگم اول اینکه حتما این ویژه برنامه رادیوبلاگیها رو گوش کنید ، دوم اینکه میخوام دوباره بنویسم ، با تمِ " زندگی متاهلی آقای بنفش " . حوصله ش رو دارید ؟ ببینم اصلا کسی هنوز میخونه اینجا رو ؟ :)


  • آقای بنفش
بله...

:)

بی‌صبرانه مشتاق شنیدن این ویژه‌برنامه‌ایم :)

متن فوق العاده‌ات :)

بنویسید آقا

سعی‌ام رو میکنم :))

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من تازه اومده بودم اینجا! قدمم خیر نبود مثل اینکه:|

    خوش اومدی :)

    سلام
    سالها خاموش میخوندمتون و خوشحال میشم دوباره بنویسید:)

    چه خوب :))

    چقدددددر خوشحال شدم ستاره وب تونو روشن دیدم.
    خوش برگشتین خیییلی زیاد

    ممنون :)))

  • آقای رایمون
  • بنویس آقای متعهد

    چشم :)

    بله ما هستیم هنوز :))

    چه خوب :)

    ویژه برنامه خیلی گوش نواز و شنیدنی بود.
    این خیلی یعنی اینکه دیشب سه بار گوش دادمش

    خوش برگشنید. :)

    چه عالی :)

    سر زدنمون به بیان کم شده ولی هر وقت بیایم معلومه که می خونیم :)

    مرسی :)

    بنویس رفیقِ زندگیم :)

    عزیزتزینم :)

  • פـریـر بانو
  • مگه می‌شه نخونیم؟ :)
    این ویژه‌برنامه به نظرم خیلی اثرگذار بود. مثلا فکر رفتن رو به کل از سر من انداخته. پس دم بچه‌ها و همه به شدت گرم. :))

    چقد خوب :)

    :) مهم نیست با چه تمی، ما هستیم و میخونیم، حتی اگه کامنت ندیم.

    ممنون :)

    میخونیمتون😇

    :)

    منم خاموش بودم.  دنبالتون میکنم☺

    مرسی :)

    بنویس دیگه...

    بلی بلی حوصله مندیم و می خونیم . 

  • کلمنتاین ‌‌
  • میخونیم حتما :)

  • کلمنتاین ‌‌
  • الان دیدم پست قدیمیه . وعده الکی دادین پس :))

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چی شد پس؟

    ممنون/././.

  • مصطفا موسوی
  • هم حوصله ش رو داریم هم اشتیاقش رو


  • تبلیغات رایگان
  • حامد جوون دهه شصتی
  • حالا یهویی منم قسمت شد و پیدام شد... بنویس ولی دفعه بعدی نمیدونم کی بیام و بخونما :دی


  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟


  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟


  • آقای سر به هوا ...
  • به به بالاخره زنو گرفتی :دی

    برو دارم پشت بندت میام :))


  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • چراغ اینجا روشن نمیشه؟! ((:


    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.