آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

از معجزاتش اینه که برای حرف زدن باهاش احتیاج به جملات نداری ...

به هم نگاه میکنید ، لبخند میزنید  و " سکوت حرف میشود ... "


  • آقای بنفش
  • خانوم ِ لبخند:)
  • خواهر : )

    :)

  • خانم جیم
  • خیلی نعمت بزرگیه خواهر داشتن واقعا.. حیف که از داشتنش محرومم :(

    گاهی بعضی از دوستان میتونن جاهای خالی زندگی آدمو پرکنن ، از دوستای خوب غافل نشو :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • هرچند که مخاطب این پست این دفعه من نبودم اما جا داره بگن:
    نیشخند حتی:)))) نیشخندهای معنادار. میدونی که؟:))

    میییییییدونم :))))))
    هشتگ مجید :))))

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • عه اون جا داره "بگم" بود. لحظه آخر دیدمش:((((

    ایول [ رضایت + بازو ]
    :)))))))))))

    چرا خواهر من اینجوری نیس پس :/ هرچی ام توضیح بدی ، باز براش ابهام وجود داره :(( :))))))

    :))))))))))))))

    من به خودم افتخار میکنم :))))

    ینی تا این حد ؟ :)))))

    واقعا ها :))
    من و داداشمم اینجوریم! یعنی هرررجایی که یه نگاه بهم بندازیم قششنگ دوتایی میفهمیم منظور چیه:دی

    پس خیلی خوشبحالتونه که :))))

  • مائده حوائی
  • دقیقا درسته. خواهر نعمتی است از نعمات بزرگ خداوند :)

    خدایا شکرت بابت نعمت هات :)

  • خانم جیم
  • بله درسته.. همینجوریم هست.. پر کردن جای خواهرمو بعضی دوستام :)
    و البته نباید حضور یه برادر بزرگترم که صد درصد اونم نعمته و من این نعمتو دارم نادیده گرفت :)

    خدا حفظشون کنه :)

    خواهرا همیشه عاشقانه برادرشونو دوس دارن ...وقتی عاشق یه نفر باشی ...دیگه احتیاجی به کلمه و جمله نیس ...

    خواهر هم که محرم تمام اسرارت هست ...همیشه هم بدون استثنا

    خراب کاریای داداششو ماست مالی میکنه ...





    ماست مالی :)))))

  • ثریا شیری
  • اصن ی نمونه هایی از خواهرا هم هستن که دیگه نایاب شدن مث ِ خودم... اینا دیگه گلن اصلا مثال ندارن. :دی

    بفرما نوشابه :)))))

    خواهر اصن گلهای گل :))
    خدارو شکر خدا از این نعمت بی نصیبم نذاشته

    بعد منچستر اوله :))))))
    خدا حفظشون کنه برات :)

  • فـرشـده ..
  • از معجزاتش این است که از در که وارد میشود ، یک لگد بهت میزند ، و تو میفهمی که امروز حقوق اش را گرفته !

    #برادر !
    کلا مشکل دارین از دهنتون استفاده کنید !:))

    :)))))))))))

     من همیشه نوشته هاتو میخونم چند ساله 
    و هر بار که دلم میگیره و کسی نمیتونه بفهمه که درونم چی داره میگذره 
    ونمیدونم چجوری باید توضیح بدم و میمونم 
    میام نوشته هاتونو میخونمو اروم میشم .. 

    همیشه خیلی خاص مینویسید .
    فقط کاش من خواهر شما بودم

    ینی داداش منم ک ابجی نداشت و تق تق رفتم گفتم من ابجیشم این مدلی با من بود این مدلی حس داشت این مدلی ب فکر

    جدا از لطفی که به من داری ، با تمام وجودم امیدوارم هیچوقت دلت نگیره
    نذارید پای تعریف از داداشا ولی خب داداشا هم کم معجزه ندارن ! باید بهشون زمان بدی :))))

    خواهر موجود ِ دوست داشتنی ِ:) علاوه بر این وجود یه داداش ِ بزرگتر هم خیلی خوب و دلچسبه:) البته یه داداش بزرگتر که همه جور ِ درکت کنه و بفهمدت:) خدا خواهر برادراتو برات حفظ کنه ، همچنین شما رو برای اونها:) آمین.

    ممنون ، همچنین شما :))

    ما هم یه زمانی جز معجزات بودیم....
    از وقتی زن گرفت الان اون معجزست!!!
    (ایکون خواهر شوهر چماق به دست!!!)

    خدا حفظتون کنه :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.