آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

چشمامو باز کردم ، نگاهم به پنجره افتاد ، هوا ابر بود و بارون ، لبخند کشداری نشست روی صورتم ، با خودم گفتم کاش یه چیز دیگه از خدا میخواستم . لیوان چایی رو گرفتم دستمو اومدم پشت پنجره ، اتفاقات چند روز اخیر توی ذهنم مرور میشد ، دلم میخواست همشو بنویسم ، همه ی این یک ماه و چند روز رو . فکر میکنم ، به روزای سختی که گذشت ، به روزایی که با یه معجزه شیرین شد ، به خدا ، که چقدر هوامو داره ، به دو روز اخیر ، به لبخند ، به جشن تولدی که بدون شک بهترین تولد زندگیم بود ، به روزایی که هیچوقت فراموششون نمیکنم ، حتی اگه هیچ جایی نتونم بنویسمشون ...
کاش میشد همینجا دکمه ی توقف زندگیمو میزدم و تا ابد توی همین حال میموندم ، میموندم و نفس میکشیدم ، میموندم و عشق میکردم :)


  • آقای بنفش
چقدر این پستت خوب بود و آرامش بخش:)خداروشکر بابت اتفاقات ِ خوب و حال و هوای خوبت:) کیک هم خوردین آیا؟؟؟:)))) دیگه نمیگم مریمی دیوونه ی کیک ِ ، میترسم ریا بشه:))) خیلی وقتها دو ِ خط ِ آخر پستت رو تجربه میکنیم...اون حال ِ خوبی که بهمون دست میده ولی صد حیف که زمان تو اون لحظه متوقف نمیشه. 
الهی همیشه لبخند رو لبات باشه و شاد و پر انرژی باشی.. 
تولدت مبارک...خواسته هاتو بنویس و 27 بار آمین بگو..

ممنونم رفیق جان :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • یاسی مشکوکه :دیییییییییی
    تولدت مبارک داداش بزرگه :)
    همیشه شاد باشی :)

    حق داره مشکوک باشه :)))))))
    ممنونم آبجی کوچیکه  :)

    تولدتون باتاخیر مبارک:-)

    ممنون :)

    تولدت مبارک محسن امیدوارم سال پیش رو سرشار از آرامش و معجزه و لبخند باشه :)

    ممنونم رفیق جان :)

  • خانوم ِ لبخند:)
  • آرزوی بهترین ها برای دوستی که از بهترین ادماییه که تو زندگیم شناختم :)
    بازم تولدت مبارک :)

    ممنونم لبخند بانو :)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • تولدت مبارک عمو جان ♥

    ممنونم عمویی :)))

    تبریک خالی و ساده منو پذیرا باش 
    تولدت مبارک :) 

    از طرف یک همرزم :))

    ممنون :)

    به جا نیاوردم همرزم :)))

  • فاطیما کیان
  • Happy birthday :)

    ممنون :)

    درسته من چندسالی کوچیکترم، ولی دلیل نمیشه اینکه یه روز بزرگتر بودنم رو ندیده بگیرم! بچّه جان تولّدت با تأخیر مبارک! =))))

    چند سالی ؟ :)))))))
    ممنونم ، تولد تو هم مبارک رفیق :)
    همه بهمنی ها :))

    هفتادوسه :]
    فکر کنم 68 بودی؟! چقدر پیرشدی فراهانی! 0_0

    دیگه باید کم کم به فکر اون دنیا باشم :)))))))

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • آقای شوژ به داداش من نگو پیر. مشت :|

    :))))))))))))))

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.