آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

از لذت بخش ترین گناه های زندگیم اینه که اسم هیچ کدومشونو درست نمیگم :)))

جا داره از همین تریبون استفاده کنم و یه سلامی هم عرض کنم به رفقای خوبم

فلج ، کله پوک ، غرغرو ، ممد ، گوجه سبز ، مجی ، کچل و بقیه  :]


  • آقای بنفش
  • نفس نقره ای
  • o_O

    چرا چپ چپ نگاه میکنی ؟ :))))

    کله پوک کدومه؟ :))))

    بقیه رو میدونی ینی ؟ :))))

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)))))))))))))))))))
    "سرخپوست پاره وقت" :))

    :)))

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • ما هم سلام میکنیم: ))))))) خیلی باحالی: )))))

    قربانت :)))

    چرا "عشقم"رو ننوشتی؟منو میگه من

    در ضمن فلجم خودتی،اقای پلاتینی:)))))


    :))))))

    سوال اساسی اینه....هرکدوم این اشخاص تو رو چی صدا میکنن!تروخدا نگو پسری پیدا میشه که بش بگی کله پوک و کچل،بدترشو بت تحویل نده:دی

    :)))))))))))

    اونوقت دلیل خاصی داره که شما رو نمیشه لینک کرد؟:-O

    کجا نمیشه ؟ بلاگفا ؟
    بلاگفا کلا آدرسهای بیان رو ثبت نمیکنه :|

    اینو یه داغدیده از این عادت داره میگه ترک کن وگرنه یه روز مثل من بدجور سوتی میدیا :دی

    بیا تعریف کن برامون  :))))

    اونقدر وقیح و بی شرمانه ست که روم نمیشه :دی

    ما گوشامونو میگیریم :))

    اخه بلگفا ادرس بلاگ اسکاس و پرشین بلاگو ثبت میکنه!!!
    من نمیدونستم "بیان"ای هم وجود داره....تا االن که از گوگل پرسیدم:دی

    آره بلاگفا وبلاگهای بلاگ رو ثبت نمیذاره بکنی :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.