آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

دیشب وقتی وبلاگ دوستان رو دونه دونه مرور میکردم به پیج آقای الف که رسیدم با این جمله رو به رو شدم " آدم دلش میخواد برگرده عقب تو همه صحنه هایی که سکوت کرده بغلت کنه "
خوندن همین یه جمله برای اینکه دوباره پرتم کنه تو خاطرات کافی بود ، برای اینکه از این اتاق و این مانیتور جدام کنه و ببرتم به همون غروبهای دوست داشتی کافی بود ، برای اینکه یهو زیر پاهام خالی شه ، برای اینکه همه ی دنیا توی سکوت غرق شه ، برای اینکه دوباره دلتنگی همه ی قلبم رو پر کنه کافی بود .
چشمامو که بستم انگار دوباره موندم توی همون ترافیکِ لعنتی و ناراحت از اینکه نتونستم به حرفم عمل کنم ، یاد وقتی افتادم که غروب رو تو اتوبان تماشا میکردیم و دلم میخواست بهت بگم زندگیِ من ، همه ی مردم جهان اشتباه میکنند ، این خورشیدِ که به دور زمین میگرده ...


  • آقای بنفش
زمین هم گرد نیست تازه!!!
من بارها از یه طرف  رفتم،ازونورش افتادم :|

افتادی کجا ینی :)))))))

من این روزا وسط گذشته م

وسط گذشته بودن خوب نیست ...

  • sahar hajisafarali
  • همیشه حسرت کارهایی رو که باید در گذشته میکردیمو میخوریم....چرا واقعا؟

    بخاطر اینکه نمیتونیم حسرت کارهایی که در آینده قراره بکنیم رو بخوریم که :))))
    مجبوریم دیگه ، نمیشه که حسرت نخورد ...

  • حامد جوون دهه شصتی
  • :)

    به به دادا حامد :))

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.