آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

‎۳۶۵ ـُمین روزِ سال بالاخره رسید . بهار همیشه برامون مثل یک شروع دوباره س ، نقطه ای از زندگی که پر از تصمیم های جدیده و شاید پر از آرزوهای نو . شبیه اون نقطه از جاده س که ماشین رو برای چند دقیقه کنار میزنیم ، مسیری که طی کردیم رو خوب نگاه میکنیم و نیم نگاهی هم به مسیر رو به رو میندازیم . 

به این فکر میکنیم که چقدر از راه رو طی کردیم ، مسیری که طی کردیم چطور بوده ، راحت و هموار یا پر از پیچ و خم و بالا و پایین . وقتش رسیده که به سالی که گذشت فکر کنیم ، به اینکه چقدر به اهدافمون رسیدیم ، چقدر به آرزوهامون نزدیک شدیم ، چه تغییرات اساسی ای تو زندگیمون رخ داد ، آیا اصلن این سال با سالهای قبل فرقی میکرد ؟ چقدر شاد بودیم ؟ چقدر غمگین بودیم ؟ چقدر دلتنگ بودیم ؟ تونستیم کسی رو خوشحال کنیم ؟ کسی رو از خودمون رنجوندیم ؟

سال 94 رو دوست داشتم ، هرچند که برام پر از تنش و انتخاب و تصمیم گیری بود ، اما من دوستش داشتم ، توی سالی که گذشت هم روزای سخت داشتم هم روزهای آروم و دوست داشتنی ، روزای سختش یکم بیشتر بود اما کمکم میکرد تا قوی تر باشم . سال 94 برای من سال تغییرات بزرگ بود ، و اگر تغییر بتونه دنیای آدم رو زیباتر کنه چه چیزی بهتر از تغییر :)

برای سال 95 آرزوهای جدید دارم ، رویاهای تازه ، نقشه های تازه ، پیش بینی میکنم که سال جدید یکی از مهم ترین سالهای زندگیم باشه ، سال به اجرا در اومدن تصمیمات مهم زندگیم ، سالی که تأثیر خیلی زیادی توی بقیه ی عمرم داره . امیدوارم امسال هم خدای مهربونم دستهای گرمش رو از روی شونه هام برنداره ، امیدوارم جهان هستی برام بهترین ها رو  رقم بزنه ، امیدوارم سال 95 اونقدر سال خوبی باشه که دلم برای سال 94 تنگ نشه . سالی که گذشت تکه های مهمی از پازل زندگیم سرجای خودشون قرار گرفتند ، امیدوارم توی سال جدید باز هم با کنار هم قرار گرفتن این تکه ها تصویر زندگی زیباتر از قبل بشه ، همون تصویری که پر از رازهای هیجان انگیزه :)

و اما قشنگ ترین بخش دعا ، دعا برای دیگران ، برای همه ی دوستان و آشنایان ، برای همه ی کسایی که میشناسمشون ، برای همه ی کسایی که نمیشناسمشون ، برای همه ی کسایی که به من لطف داشتن ، حتی برای اونایی که بهم بد کردند ، برای همه ی مخلوقات زمین ، برای همه سالی باشکوه آرزو میکنم ، سالی پر از سلامتی و شادی ، پر از هیجان ، پر از تغییرات مثبت ، جیبهای پر از پول ، دستهای پر از بخشش ، دلهایی پر از مهربونی ، سالی پر از صفا و صمیمیت . من به سال جدید خیلی امیدوارم ، کاش تو سال جدید جنگ نباشه ، بلا و حادثه نباشه ، فقر و گرسنگی نباشه ، نفرت و کینه و دروغ نباشه . کاش سال جدید برای کشورم پر از آبادانی باشه ، پر از سازندگی ، پر از پیشرفت ، پر از سربلندی . کاش سال جدید دنیا ، دنیای زیبا تری باشه .

بیاید توی لحظه ی " حول حالنا " یاد هم باشیم ، همدیگه رو از دعاهای خوبمون بی نصیب نذاریم ، بیاید برای هم " بهترین حال " رو دعا کنیم :)


  • آقای بنفش
عید شما مبارک باشه ... سال خوبی رو براتون آرزومندم :)

ممنون ، عید شما هم مبارک :)

  • . خانم الف .
  • ان شاء الله روز به روز قطعات زیبای پازل زندگیتون کامل تر شه :)
    و سال 95 سالی پربار و پر برکت واستون..

    خیلی ممنون ، همچنی برای شما :)

    لبت همیشه خندون باشه تو سال جدید :))

    ممنون ، شما هم :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :) داداش بزرگه ی مهربون :)
    برات پر از آرزوهای خوبم... سلامت و شاد و موفق و پولدار باشی ;)

    +شباهت اون دعاهای آخرت (نبودن جنگ و گرسنگی و... تو دنیا) به نظرت تصادفه؟ :))))))

    ++لحظه ی حول حالنا سرپا داشتم یه لقمه صبحونه می ذاشتم تو دهنم که ناغافل دیدم سال تحویل شد :دی لامصب امسال هیچ چیزش شبیه عید نبوده از همین اول میمونه داره مسخره بازی در می آره :))))))))))

    ممنون :)
    + به نظر من که نیست :)))))
    ++ دیگه تا آخر سال همش در حال خوردنی :))))))

    ان شاءالله سال جدید تمام اتفاقات خوبی که در نظر دارین براتون رقم بخوره
    سال نو مبارک

    ممنونم ، همچنین برای شما :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.