آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

من از همان نوجوانی هم هر وقت در جایی بودم که احساس میکردم بودنم بی فایده است ، و یا جایگاهم به اندازه ی لیاقتم نیست قطعا آنجا و آن شرایط و یا آن آدمها رو ترک میکردم . و این برمیگشت به یکی از ترسناک ترین و در عین حال پرکاربردترین تئوری های زندگی من با این مضمون که " آدم باید همیشه با نبودنش ، به بودنش احترام بذاره " .

و اما چرا ترسناک ... راستش هر وقت این احساس در من بوجود میاید یعنی به زودی قراره رنج و سختی های نسبتاً زیادی رو تحمل کنم ، یعنی قراره آدمهایی رو برنجونم ، یعنی قراره چیزهایی رو از دست بدم ...

و متأسفانه چند روزی است که باز این احساس دارد توی وجودم وول میخورد .


  • آقای بنفش
  • فاطیما کیان
  • دو هفته پیش این کارو کردم و فکر کردم با نبودنم ادبشون میکنم و بعد هم دیدم که چقدر نبودنم دردسر شد براشون و همین کافی بود تا بفهمم ادما وقتی چیزیو از دست میدن تازه میفهمن چقدر خوب بوده و باید احترامش رو حفظ میکردن و قدرش رو میدونستن

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • هر چند  که سر حرفای قبلی ام هستم و اصلا از این پستت خوشم نیومد :دی
    اما
    ناخودآگاه یادآهنگ رضا یزدانی افتادم:
    رفتن همیشه اختیاری نیست... آدم یه جاهایی رو مجبوره...

    از اینجا که منظورت نبود :(((((

    رفتن فعل قشنگی نیست...

  • خانوم ِ لبخند :)
  • فقط یاد این تیکه از آهنگ قدیمی شادمهر افتادم

    میخوای بری حرفی نداری
    اشکات دارن جار میکشن 

    رفتن همیشه پر غمه 
    انگار دارن داد میکشن 


    آره دیگه بودنت بی فایدست برو بسلامت خدا پشت وپناهت

    حالا کجا میخوای بری ؟





    حالا واقعا میخوای بری از اینجا ؟؟؟؟


    ای کاش همیشه میشد رفت گاهی کنار کسایی هسیم و جایی هسیم که نه توان تحمل هس و نه نتوان رفتن ... تنها مجبوری به خود خوری و سکوت...

  • حوریا ش (رسا)
  • " آدم باید همیشه با نبودنش ، به بودنش احترام بذاره " .
    خیلی خوب بود
    بنظر من طرز تفکر درستیه
    همیشه ک نباید باشی


  • خمار مستی
  • امان ازین رفتنا...
    امان...



    رفتن همیشه سخته محسن ... اما یموقعا باید رفت

    دقیقا
    خیلی زود می روم و خیلی سخت می شود

  • بانو ف تک نقطه
  • عه یادش بخیر اون پلاک 23قبلی.. من میخوندم اونجا رو... یهو از یه کامنت یادتون افتادم و دیدم بلاگفا نیستین و اومدین اینجا :) 
    وای چه خوشحال شدم :)) 
    ولی چقد اینجا مدلش فرق داره... 

    منم خوشحال شدم که اومدید :))

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.