آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

دختر عزیزم سلام

میدانم که مدتهاست برایت چیزی ننوشته ام ، راستش از یک جایی به بعد دنیا آنقدر کوچک شد که جایی برای پرواز در خیال هایمان باقی نمانده بود ، حالا اما همه جا روشن است ، آسمانِ مهربانِ وسیع آغوشش را باز کرده و دوباره پذیرای خیالهای شیرینمان شده است ، پس فکر کردم بد نیست از بزرگترین دستاوردی که در این یک سال سکوت نصیبم شده است برایت حرف بزنم ...

تو باید بدانی تا وقتی هنوز خیلی کوچکی میتوانی همه ی فرشته ها را ببینی ، اما از یک جایی به بعد انگار فرشته ها مدام کمرنگ و کمرنگ تر میشوند تا جایی که دیگر نمیبینیشان ، آدمها اسم این دوره را گذاشته اند بزرگ شدن ...
این رسم زندگی است ، فرشته ها آنقدر محو میشوند که دیگر از یادت میروند ، غول زندگی همه ی زورش را میزند که به تو ثابت کند فرشته ها وجود ندارند ، به تو ثابت کند که تنهایی ، که دیگر هیچکس نیست که آرزوهای تو را براورده کند ، اما دخترکم ، تو حرفهایش را باور نکن ، باور نکن و تلاش کن ، تلاش کن و منتظر بمان ، منتظر بمان تا نور به تاریکی غلبه کند ، تا ناامیدی شکست بخورد ، تا عشق متولد بشود ، عشق با خودش جادو میاورد ، عشق یادت میدهد که دوباره فرشته هایت را ببینی ...
درست مثل همین لحظه که آرشه ی سفید روی سیمهای نازکی نجوای عشق سر داده ، من میبینم که هزار فرشته به پرواز درآمده اند ، این جادوی عشق است ، فرشته هایت را باور کن و همه ی عمر عاشق باش ، من برایت عشق آرزو میکنم ...


  • آقای بنفش
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • منم براش عشق آرزو میکنم داداش بزرگه :)

    خواهر ... :)

  • گمـــــــشده :)
  • یه لحظه حس کردم اشتباهی رفتم وبلاگ بوی سیب می دهی دختر
    :|
    چرا رشنو؟ پس اون منحنی چی شد؟
    هدر خوبه ها ولی شوکه کننده بود

    :)))))

    منحنی در پسِ پرده ی رشنو نهفته س :)

  • هانی هستم
  • نیستن
    واقعن نیستن
    فرشته ها نیستن... 
    :(

    چه حیف که فرشته هاتو نمیبینی رفیق ...

  • مجتبی مطوری
  • چه نامه زیبایی😃 خوشبحال دخترت😊

    ممنون :)

  • بانوچـ ـه
  • من الان دخترتو تصور کردم...
    در حالی که از لحظه لحظه ی تولد و دندون در آوردن و راه رفتن و حرف زدنشم خاطره دارم نه که همش اونجام بخاطر اینه :دی

    تا حرف زدنش هم قراره بمونی مگه ؟ :)))))))))))

    سلام اقای بنفش :)
    چه نامه ی قشنگی .
    چقدر پر از احساس ..
    رابطه ی عجیبی اصولا شکل میگیره بین یه پدر و دختر
    از جنس خود خود عشق

    :)

  • פـریـر ...
  • ماهم براش عشق آرزو می کنیم...

    چه بابای با احساسی برای دخترتون خواهید شد...درود برشما :)

    ممنون :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.