آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...


زمان ! واژه ی غریبیه ... وقتی این استانداردِ جهانی برای همه یکسان نیست ، برای کسی که منتظر تولد فرزندشه و یا کسی که میدونه فقط چند روز دیگه زنده س . نیم ساعت برای سربازی که روی برجک پست میده با کسی که دست تو دست معشوقه ش به تماشای غروب نشسته خیلی فرق میکنه ... هر ثانیه ی که گذشت برای همیشه گذشته و هیچ چیزی دوباره نمیتونه اونو برگردونه ، ثانیه ای که به شادی گذشت یا به غم ، به دوستی و مهربونی گذشت یا به کینه و نفرت ، خیلی سریع گذشت و یا خیلی کند ...


  • آقای بنفش
  • دختر خوب
  • :|

  • פـریـر ...
  • درسته...زندگی بزرگترین موهبتیه که خدا بهمون داده :)

    الهی که کتاب زندگی همه یه پایان قشنگ و ماندگار داشته باشه...

    آمین ... :)

  • هانی هستم
  • زمان... زمان... انتظار... استرس... دلشوره...

    زمان ... هیجان ... امید :)

  • محمدرضا عاشوری
  • البته اینی که گفتین ربطی به فیزیک ماجرا نداره

    :))))))

  • آقای سر به هوا ...
  • چقدر عکس خوبیه و چقدر قشنگ با پشت مرتبطه ...

    :)

    زمان زمان... امان... خیلی عجیب و غریب.

    :)

    آقا شما بیا و تاریخ پست هاتون رو به شکل تقویم شمسی خودمون تنظیم کن . یعنی چی 280 مین روز سال !؟ خب مخ من یکی نمیکشه این پست برای کی هست ! هر چند شاید فرقی نکنه ولی خب نمی دونم چرا واسه من تاریخ ها مهمن . ضمنا تولدتون دوباره و سه باره و چند باره مبارک باشه 

    خاص بودنش رو دوست دارم :))))
    خیلی زیاد ممنون :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چه عکس مناسبی بود :)
    لایک

    لایک به خودت :)))

  • زهرا رنجبر
  • لحظه ها میگذرند.
    آنچه بگذشت نمی آید باز.
    ....................................................... . . .
    سلام آقای بنفش تو بلاگفا دنبالت میگشتم اینجا پیدات کردم. 
    امیدوارم خوب باشه حالت.
    دیشب اومدم نظر بذارم متوجه شدم تا عضو نباشم نمیشه خلاصه عضو شدن همانا و لنگر انداختن همانا.
    خوشحال میشم میزبان نگاه گرمت باشم.

    فکر کردن به اینکه زمان چطوری میگذره،بیهوده ست.زمان،باید بگذره.


  • خانم کریمی
  • گذشت زمان گاهی عجیب مصیبت میشودوقتی اویی گه بایدباشدنیست...#اوی غایب من

    کاش #اوی غایبی نباشه دیگه ، همه همونجایی باشن که باید باشن ...

  • خانم کریمی
  • کاش...کاش همه ی غایبهاحاضرشوند،انگارنبودنهابیشترشده یاشایدقسمت من اینطوریه که اوی من نباشه ونیاد،به قول خودم اوی غایب من شبیه شازده کوجولوشده باسفینه ش رفته...دعاکنیدتویکی ازهمین روزهابرگرده....التماس دعا

    دعا میکنم ...

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.