آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

وقتایی که اسم استادتون رو مینویسید دکتر الف یا دکتر خ یا دکتر ف و اینا ...

یا حتی وقتایی که اسم دوستاتون رو مینویسد آقای ق یا خانوم ج و اینا ...

در واقع یه بخش عظیمی از دغدغه های ذهنی ما رو حل میکنید .

دعای خیرمون بدرقه ی راهتون  :))))


  • آقای بنفش
:)))
ممنون که به این نکته ظریف اشاره داشتین آقای میم.ف 

خواهش میکنم خانوم میم.ه
:)))))

  • احسان خواجه مرادی
  • من ا.خ.م از خانم  م.هـ بابت پستشون تشکر میکنم و از خ.ب.و.م(خداوند بزرگ و متعال) آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم براشون

    م.ه ، آخه محبوبیت تا کجا ؟ 
    تو پست منم از تو تشکر میکنن :))))))
    ا.خ.م عزیز لااقل بخشی از اون آرزوی موفقیت و خوشبختی رو برای منم داشته باش :/

    الان نفهمیدن نشونه خنگ بودنه؟ :|

    نه زیاد :))))))))

  • اسماعیل غنی زاده
  •  ممنون منم از شما تشکر می کنم :))

    ای جانم آقای غ :)))))
    ینی عالی بود کامنتت اسماعیل ، کلی خندیدم :)))))))))

    ب ن خ ا ک 
    م

    تست هوش طرح کردی مصطفی ؟ :))))))
    رمزگشایی کنم ؟ مثلا : بذار نگم خیلی ازت کفری ام :/

    زیاد نفهمیدم ولی کم کم متوجه میشم :))
    با تشکر از آقای ب ! (بنفش)

    به تلاشت ادامه بده :))))

    منظورت من که نیودم نه؟؟ :))

    آخه باید یه چیزی به استادها بگی دیگه! نمیشه بگی یارو استاده که ! میشه آیا؟ :دی

    عه فهمیدی ؟ :))))))))

    سلام
    من هم قبلا از استاد چ و استاد ح نوشتم :) 


    سلام ، ممنون :))))))

    O_o

    الان این نگاه چپ چپه ؟

    مخفف الشدیده!


    نه ببین بعضی موقع ها این قضیه دیگه بحث فراخی زیاد بعضی دوستان ماست!!



    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.