آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...



:: من توی پیج اینستاگرامم فقط عکس میذارم ، با دقت و وسواس :))))
   اگر پسندید دنبال کنید : mohssen_67@

  • آقای بنفش
  • احسان خواجه مرادی
  • سلام
    دنبالت کرده بودم..
    ولی شما؟؟؟

    @elikqwe


    سلام ، ولی من چی ؟ 

    چه عکسای قشنگی 

    ممنون :)

  • ماهی سیاه کوچولو
  • :)

    :)

    با کمال میل :دی

    نشونی بده منم پیدات کنم ، تو همونی که همش میره کافه گردی ؟ :)))))))

    به روی چشم

    چشمتون بی بلا :)

    عکاس هم هستید؟

    عکاس نیستم ولی عکس گرفتنو دوست دارم :)
    و خب صرفاً به هرکسی که عکس میگیره نمیشه گفت عکاس :)

    من اینستاگرام ندارم که !

    چیز مهمی نیست که :)

    بر خلاف خودت که بد قواره ای ، خداییش عکسات خیلی خوش قوراه اند بنفش! :))

    من دوسشون میدارم. میشه بگم یکی از بهترین پیج هایی که دنبال میکنم! (اه ! حالم بهم خورد! به من نمیاد از تو تعریف کنم!! :))) )

    لطف داری واقعا :))))))))))

  • احسان خواجه مرادی
  • شما دنبال نکردی

    :/

    واقعا مشخصه با دقت و وسواس انتخاب شدن.
    بسیار کار قشنگی کردید

    :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • به النور بگو به داداش من نگه بدقواره:/ مشت
    داداش عکاس هنرمند خودمه:)

    :)))

    آره من که فکر کنم چند هقته ای باید باشه که فالوت می کنم! ولی نمدونم چرا نمیدونستم! آره :)))) همه ش هم نیست که حالا!

    :))))

    اهنگه بالا عالیه:-)

    آره :)

  • گمـــــــشده :)
  • عکسات خوشگلن. من اوایل فکر می کردم اینترنتیه
    :|

    وا :)))))))
    چرا باید عکسای اینترنتی بذارم آخه ؟ :))))))

  • گمـــــــشده :)
  • پس دوربینت خیلی کار درسته..
    :)

    دوربین گوشیمه :)

    پسندیدیم :)
    دنبال هم میشوید

    ممنون :)

  • گمـــــــشده :)
  • واقعا؟ پس گوشیت خیلی کار درسته.خخخخخخ
    به این می گن نادیده گرفتن عکاس..خخخخخ

    :))))))))))

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.