آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

اصلاحیه : دوستان این نوشته برای خرداد 91 بود ، الان خرداد 95 هم رد شده دیگه :)))))))))))

اینجا اصفهان است , نصف جهان ...
جاهای گردشی و تاریخی زیادی دارد که خب از نام بردن آنها به دلیل ذیق حوصله ی مخاطب معذوریم ! هوایش نسبت به تهران کمی گرمتر است ! با مردمی بسیار دوست داشتنی و مهمان نواز !! مردمی که اگر از آنها آدرس بپرسید سریعاً شما را راهنمایی کرده , نزدیک ترین مسیر را معرفی میکنند !!!!!!!! [ آیکون عمراً ] از آنها ساعت که میپرسی به جای 20 دقیقه به 10 میگویند ده , بیست کم :)
مردمانی که گویا به حرف " س " علاقه ی زیادی دارند ! مردان اینجا اکثرا سبیل گذاشته و قدری پشت مو دارند ! دختران جوانشان را خودم با چشم خودم دیدیم سه به سه فوتبال دروازه هندبالی بازی میکردن آنهم آخر شب در خیابان! به مولا ! ما را هم بازی دادند :)) انگار فوتبال در خونشان است , همین کارها را کردند که قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده پس نمیدهند :|
علارغم قدمت , شهری است تقریبا متناسب با اصول شهر سازی نوین . شهری است با کوله باری غنی از فرهنگ و تاریخ , اینجا پایتخت فرهنگی و هنری ایران است.
داشت اصل کاری را یادمان می رفت ! مردم اینجا عجیـــــــــب دست و دل بازند !!!
از آخرین باری که ناژوان را دیده بودم ده سالی میگذشت ، آنجا را خیلی دوست میدارم زیرا بسیار خاطره دارم , اما همچنان عاشق پل خاجو ام . آنقدر آنجارا دوست دارم که به محض ورود پاچه هایم را میزنم بالا میروم وسطش ! اصلا یک وضعی !
یه غذایی امروز خوردیم اسمش بریونی بود ! اطلاعات دقیق تر در ادامه گزارش ...
ادامه ی گزارش :
پس از کسب اطلاعات دقیق راجب بریونی صلاح دیدم چیزی نگویم :( امتحانش به عهده ی خودتان! 
یک جای به شدت باحال و با کلاس دیدیم در این سفر به نام " کوه ... " ( متأسفانه اسمش را یادم رفت! از دوستان اصفهانی تقاضا داریم در صورت اطلاع ما را یاری کنند ) ولش کنید اسم زیاد مهم نیست! چیزی بود تو مایه های کلکچال خودمان ! حیف که خانوادگی رفته بودیم و دست و پایمان بسته بود و جایی برای مانور نداشتیم ! بگذریم , شما خودتان خوبید؟ خانواده خوبند ؟ هوا چقدر گرم شده ! ... [آیکون سوت زدن] 
یک کشف بزرگ هم نمودیم! اطراف رود خانه موجوداتی زندگی میکنند که فکر کنم بومیِ اصفهان باشند! از نام محلی آنها خبر ندارم اما من آنها را مُلا پشه مینامم (برگرفته از نام افغانهای طالبان) این پشه ها علاقه ی شدیدی به رفتن داخل چشم انسان دارند! با این که میدانند میمیرند در حملاتی کاملا انتحاری چشم انسان را مورد عنایت قرار میدهند! اما بی ناموس ها نمیدانم در من چه دیده بودند بجای چشم دماغم را هدف میگرفتن! خدا از سر گناهانشان نگذرد :(
در اینجا گزارش خود را به پایان میرسانم , باشد که پند گیرید!


:: فقط نگاه کنید شیوه ی نگارش رو :))))))))))

  • آقای بنفش