آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

خب آره ...

هر آدمی توی زندگیش یه عادتهایی داره . یکی دوست داره قبل خواب موزیک گوش کنه ، یا تو شبکه های اجتماعیش بگرده یا فیلم تماشا کنه . اما خب کار من که عادت نیست !! با عادت فرق میکنه ...

من مریضم انگاری ، بیمارم ، بیمار چشم‌های تو ...

مریضم که هرشب قبل خواب چشم‌هامو میبندم و با چشم‌های بسته هی نگات میکنم . بیمارم که هرچی بیشتر نگات میکنم کمتر سیر میشم . تو چجوری بلدی با چشم‌های بسته هم انقد قشنگ به نظر بیای ؟ 

چجوری بلدی پشت تاریکی پلک‌هام مثل نور بدرخشی ؟ که تا من چشم‌هامو میبندم تو با بال‌های بزرگ و سفیدت به پرواز در بیای ، با یه تاج نقره‌ای کوچیک روی سرت و یه شنل سفید خیلی بلند روی شونه‌هات ، انقدر بلند که هرچی بالاتر میری بازم انتهاش پهن باشه روی زمین . 

بعد خیلی آروم دستت رو با حرکات ظریفی به چپ و راست ببری و با زمین حرف بزنی ، به ابرها اجازه ی باریدن بدی ، به پاییز ، " ته تغاری فصل عشق " ...

من مریضم بانو ... مگه نه ؟ 

فقط میشه وقتی چشمامو باز میکنم دیگه انقدر دور نباشی ؟


  • آقای بنفش
  • פـریـر بانو
  • یه روز هم چشماتون رو باز می‌کنین می بینین دیگه دور نیست...
    ایشالا زود برسه اون  روز...

    + واقعیت اینه که آدم دلش برای نوشته‌های بلاگرهای خوب تنگ میشه...بیشتر بنویسین خب آقامحسن😢

    حریر :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • مریض نیستی دادا :) اگه تو مریض باشی همه ی عاشقا مریضن :)

    عشقم یه نوع مرضه دیگه ، یه مرض شیرین :)

  • مصطفی موسوی
  • یادته این آهنگو؟ پشت پلکام عکستو نقاشی کردم غزلک/ تو رو میبینم تا وقتی چشم میبندم غزلک...

    یه پیامه این تبسم که رو لبهای منه / خیلی وقته که به گریه هام میخندم غزلک

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بفرما. شد دیگه :) حالا چی میخوای؟:)

    لبخند پهن میزند و چای مینوشد :)

    عااااااااالی.....

    ممنون :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.