آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

یادمه یه روزی گوشه ی وبلاگم نوشته بودم دنیای مجازی رو دوست دارم ، چون هیچکدوم از آدمهاش رو نمیشناسم . اما الان نظرم تغییر کرده ، دنیای مجازی رو دوست دارم چون چندتا از بهترین دوستهای زندگیم رو بهم داد . دوستایی که بودن کنارشون خودِ آرامشه ، میتونیم ساعت ها با هم حرف بزنیم و بخندیم ، داداشی که همیشه هوامو داره ، خواهری که وقتی حالم رو میپرسه و توو جواب میگم خوبم میگه مرسی که خوبی و من مطمئنم این جمله رو از اعماق قلبش میگه ، دوستایی که ازشون یاد میگیرم ، دوستایی که بهم لبخند میدن ، نگرانِ نگرانیهامن ، پا به پای غصه هامن ، عامل شادی هامن و من همه ی اینها رو مدیون همین دنیای مجازی ام .

دنیای مجازی رو دوست دارم ، چون بخشی از بهترین آدمهای زندگیمو بهم داد :)


  • آقای بنفش
  • مصطفی موسوی
  • دنیای مجازی یه فرصته برای آدما که بتونن بدیهاشونو مخفی و خوبی هاشونو آشکار کنن. البته این مسئله گای فرصته و گاهی هم تهدید :)

    ولی همه ازش اینجوری که شما گفتی استفاده نمیکنن :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • هممممم.... به نظر من همه ی حسای خوب دنیا دو طرفه است :)
    و این که آدما از هر دستی بدن از همون دست میگیرن :)
    ممنون که هستید :)

    من که از هر دستی دادم فقط خوبی گرفتم :)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • منو میگه: )))) همیشه شاد باشی رفیق: )

    مجی :)

  • فاطیما کیان
  • :)

    :)

  • خانوم ِ لبخند:)
  • و من همچنان سفت و سخت معتقد به این جمله م " آدما نون دل شون رو میخورن.. "..برگشت  لبخند و خوبی به خودت ، نون دلت بوده حتما :)
    مرسی واسه بودن تون :)

    وقتی تو میگی حتما همینه :)
    هر چند من تحت هر شرایطی فقط خوبی دیدم :)

    اووووم چقد خوب ....از ته دلم آرزو میکنم دوستیتون سالهای سال

    پایدار بمونه و کنار همدیگه خوش باشید ....

    با اینکه خیلی خیلی خیلی از این  :)بدم میاد ولی چون شکلک نداری

    مجبورم اینو بذارم  :)

    خیلیم بهش حساسیت دارما ...خیلی


    ممنون :)

    ما هم خوشحالیم از داشتن دوستای خوب که لبخندتونو رنگی تر میکنه

    :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.