آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

همیشه دلم میخواست همه جا نفر اول باشم .

نبودن رو ، آخر شدن رو ، حتی میدونو رها کردن رو به دوم شدن ترجیح میدادم .

اما همیشه نفر دوم بودم ، جایی که ازش متنفرم ، دوم بودنِ لعنتی ...


  • آقای بنفش
من به هر کسی رسیدم غم داشت ، من همیشه ...

مجید :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • عه!
    ببین کی این حرفا رو داره می زنه؟!!! مگه قرار نبود چیزایی که دوست نداری رو جذب نکنی؟
    :)

    درست میگی :)

    بعضی وقت ها درست جایی  که یک قدم با اول شدن فاصله داشتم بیخیال شدم :(

    میفهمم ...

    عه دوم که خیلی خوبه ...

    دوم کاکوی اوله ...


    برادر ناتنی ...

  • ثریا شیری
  • نفر دوم بودن خیلی تلخه... خیلی لعنتیه...
    یه روزایی یه چیزایی اونقدر برام ارزش داشتن که به نفر دوم بودن هم راضی بودم اما حالا نه... یا نفر اول میشم یا کلا بیخیالش میشم.
    نفر دوم بودن یه درده :(

    حرف همو میفهمیم ...

  • فاطیما کیان
  • دل منم میخواست اول باشم و یه جاهای شدم ولی وقتی دوم شدم یه شور خاصی برای اول شدن بود که توی اول موندن نبود , زندگی همون شوقه , تو هرجایی حفظ بشه عالیه :)

    :)

  • مائده حوائی
  • به نظرم اول و دوم شدن زیاد مهم نیست ...
    مهم جاری بودن و رفتنه

    :)

    لعنت به دوم بودن...لعنت به متوسط بودن

    ...

    چقد تلخ.

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.