آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

برای نوشتن توی بلاگفا فقط کافی بود پنجره ی انتشار مطلب رو باز کنی ، دستات رو بذاری روی کیبورد و چشمات رو ببندی ، تمام . وقتی چشمات رو باز میکردی همه ی اون چیزی که از ذهن و قلبت میگذشت روی صفحه ی سفید مانیتورت نقش بسته بود تا تو از تماشاش لذت ببری ، ماجرایی که توی هیچ سیستم وبلاگدهی دیگه ای اتفاق نمیوفته ، و این جادوی بلاگفا بود ...



  • آقای بنفش
  • ریحانه ها
  • جالب بود

    این ینی میخوای برگردی؟

    شاید ...

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • دقیقا :(
    این "دقیقا" رو کسی داره میگه که بعد از بلاگفا داره تو جاهای دیگه خودشو میکشه تا خالی شه... اما اون سادگی ای که بلاگفا داشت... یه چیز دیگه بود. سادگی و صمیمیتی که هیچ جای دیگه نداره :(

    دقیقــــاً :))

  • خواننده یه لنگه پا
  • سلام محسن خان. سایتی هست که مث قسمت وبلاگ دوستان بلاگفا از آپدیت وبلاگا باخبرمون کنه؟ اگه میخواین بگین اینوریدر باید بگم رفتم ولی نمیدونم چجوری ازش استفاده کنم.
    ما را از جزیره سرگردانی نجات دهید.

    ریدر که زیاده خودت باید ببینی با کدوماش راحت تری ، من از feedly استفاده میکنم

  • سکوتـــــــــ کلاغی
  • واقعا بلاگفا یه چیز دیگه بود :((

    عمو خونه نو مبارک:)


    قربانت :)

    نه دیگه ، داره تموم میشه اون دوران :) بلاگ داره من و به خودش عادت می ده :)

    عادت چیزِ خوبی نیست ولی :))))

    تو چشاش یه جادوی خاصی بود:)))

    عه ؟ :))))

    برگردید اقا محسن..

  • ماری جُوانا
  • برگرد بلاگفا :)


    باشد  :]