آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

پای جادوی صدایت که وسط باشد من خودخواه ترین آدم شهرم بانو

تو که نمیدانی ، صدایت معجزه میکند ، شبیه آفتاب که به دریاچه ی یخ زده میتابد و یا باران که زمین تشنه را سبز میکند ، همان لحظه که زیر فشار بی امان فکر ها مچاله میشوم ، از میان هیاهوی شهر ، میاید و صاف مینشیند توی قلبم ، لبخند میزند و آرام آرام با دستهای کوچکش ترک های قلبم را مداوا میکنه و بعد پمپاژ میشود به همه اجزای وجودم ، جان میگیرم ، روح میگیرم ، نشاط و زندگی میگیرم ، من حیاتم را مدیون این حضورم . حضوری که معجزه میکند بانو ...


  • آقای بنفش
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • چه قشنگ
    چه دوست داشتنی:)

    :)

  • خانم جیم
  • شبیه آفتاب که به دریاچه یخ زده میتابد...
    :)
    عالی بود :)


    :)

  • نفس نقره ای
  • چه زیبا :)

    :)

  • مائده حوائی
  • شرح زیبایی بود. مرسی

    مرسی از شما :)

    خیلی قشنگ بود به نظرم فقط صداها این طوری نیستن بعضی آدما هستن که آدم ناخودآگاه با دیدنشون حال خوبی پیدا میکنه و هی دوس داره بیشتر نگاشون کنه. من خودم خیلی وقتا شده یه جایی با اینکه اون طرفو نمیشناختم ولی چون چهره اش یه حس خوبی بهم داده حالم خوب شده. انرژی مثبت دارن این آدما :)

    کاملا درسته :)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • صدا جادو تو جادوگر:-)
    زیبا نوشتید:-))

    ممنون :)

    حضوری که هواست...

    به به :)

  • خانوم ِ لبخند:)
  • این معجزه ی صداست : )

    معجزه ی دوست داشتنی صدا :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • حضور بانو مستدام :)

    :))

    به احتمال خیلی بالا اوشون بانو اِمیلی هستند! چون من تا به اینجا خفن تر از خودم ندیدم و ندیدم ک کسی با دیدن من به احوالات فوق الذکر دچار نشه!
    بهرحال که تف تو ریا ولی حقیقته دیگ :|

    عجب !!

    صدایت ترانه اس برای ارام کردن من

    صدایت عشق است لعنتی :)

  • خواب زده

  • چه قد خوب بود این متن:-)

    ممنون :)

    یاد شعر ِ زنده یاد سهراب افتادم:) صدای تو خوب است...

    :)

    و چه حس زیبایی دارد آن که صدایش برای شما معجزه می‌کند، اگر بداند که یک معجزه گر است. پایدار باشید هر دو.

    ممنون :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.