آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...


ماجرای کوچ کردن ما از بلاگفا ، ماجرای زیبایی نبود ، اما اتفاق افتاد ...



  • آقای بنفش
  • فاطیما کیان
  • خوش اومدی :)

    خودمم همین فکر رو میکنم :)

    سلام رفیق قدیمی

    منزل نو مبارک

    ما با وبلاگ شما و نوشته هاش روزهایی رو گذروندیم.. سالم وبرقرار باشی..


    ++بی شکلک بودن اینجا رو هم به بزرگی خودمون میبخشیم! :)

    به به سلام مائده خانوم ، چطوری بی معرفت :)

    یا خدا 
    اینجا کحاست 
    شبکه اجتماعیه؟
    خونه جدیدت مبارک 
    شکلک هم که نداره  :))

    نه شبکه ی تاریخ جغرافیه ، هاااااا هاها هاها :)))))))

    چه اتفاق ِ قشنگی اتفاقاً

    امیدوارم نتیجه ش قشنگ باشه ، بانو :))

  • پرنده ی سفید
  • حاضر:|

    سلام  :)

  • پرنده ی سفید
  • یعنی دلم میخواد بگی کامنت نذاشتیما
    خنده+مشت
    کو ببینم:))))))

    :))))))))

    سلام
    وقتی اینطور برای پستهایی که خیلیها خاطره داشتند با خواندن همان پستها یادهایی زنده میشد و خیلی احساسات دیگر احترام نگذاشت دیگه کوچ بهترین راهه
    و درس عبرتی برای سایرین که به حقوق عمومی و خدمات گیرندگانشون احترام بگذارند. 

    سلام ، نمیدونم چی باید بگم ...

  • خانوم ِ لبخند :)
  • منم به نوبه ی خودم این کوچ مجدد رو تبریک عرض می کنم امیدوارم که سال های سال به خوشی و خوبی بنویسی و ما بخونیمت رفیق : )

    +چقدر تبریکم شیک و رسمی بود:))))

    منم به نوبه ی خودم ممنونم :)))))))))

    سلاااااااام:) حالت خوبه مستر بنفش؟:) خونه ی جدید مبارک:)گاهی وقتا مجبوریم مهاجرت کنیم.. دل کندن از بلاگفا سخته ولی چاره ای نیست:( الهی خونه ی جدید هم مثل خونه ت تو بلاگفا ، پر از حس ِ خوب باشه:) آمین..

    سلام ، مریم بانو :)
    ممنون بابت دعای قشنگت :)

  • مهناز عبدالهی
  • منم کوچ کردم. اولش دردناکه. اما عادت می کنی.


    خوب کردی .. خوش اومدی .. سلام :)

    سلام و ممنون :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)

    میلبخند ؟ :))

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • راستی محسن :)
    این هدرت خیلی قشنگه که دادا :)
    دوسش دارم :)

    قربانت :)

  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • امیدوارم فراموش کنی چیزی که گذشت رو و اینجا هم با عشق بنویسی ..

    تا از خوندنت لذت ببریم .. :)

    رفیق جان :)

  • نیمه سیب سقراطی
  • آدمها به همه چیز عادت میکنن ، به همه چیز ... ! 
    موفق باشید  :)

    چه واقعیت ترسناکی ...
    ممنون :)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • ماجرای بدی بود امامن کم کم اینجادارم بیشترحال میکنم حتی بیشترازبلاگفا

    منم همینطور :)))

    گرچه دلمان گرفت که دیگر همسایه مان نیستید
    اما از راه دور سلام :)
    مبارکه :)

    سلام ، اینجا و اونجا نداره ، دلت خوش باشه :)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • اخی چه بد کوچی بود .. حس کلاغ بودنت بهت دست نداد؟:)))

    اصلا کلاغ ها هم کوچ میکنند ؟؟؟:)))


    حس کلاغ بودن :))))
    کلاغها فکر کنم حال کوچ کردن نداشته باشن زیاد :)))