آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

میدانی رفیق ...

گاهی فکر میکنم مهمترین دلیل خدا از خلقت انسان آفرینش لبـخند بود .

و خداوند رود را آفرید که لبخند بیافریند ...

جنگل و سبزه و گل را آفرید که لبخند بیافریند ...

مهر را آفرید ، عشق را آفرید ، دوستی را آفرید ، که لبخند بیافریند ...

و بعد برایمان پیامبرانی از عطوفت و مهربانی برگزید که رسالتشان گسترش لبخند بود .

سپاسگزارم از خداوندگارِ لبخند بابت این همه زیبایی ، و از تو که پیام آور لبخند هستی ...

مهر بانو ...

لبخند بانو    :)



  • آقای بنفش
بسیار زیبا... بعید نیست که اینطور باشه :)

:]

  • پرنده ی سفید
  • یعنی منظورش کی میتونه باشه:))))))

    جا داشت بنویسی عه ؟ [نیشخند]

  • پرنده ی سفید
  • ای جان حتی:))))
    صاحب اختیاری که تایید نکنی کامنتاموو:دی

    :)))))))))))))))

    این پست واسه لبخند بانو بود یا بقیه هم میتونن کامنت بذارن ؟؟؟؟؟

    قبلنا یه وبلاگ میرفتم مال یه پسره ی مجنون بود کنار وبلاگش اینو زده

    بود خوشم اومد ازش

    لبخند
    یک منحنی ساده است
    که میتواند هزاران بار معجزه کند
    چرا از هم دریغ کنیم ؟
    پیامبر شادی هارا ...

    [چشمک ] [چشمک ]



     نامرد ، مجنون خودتی :)))))))))))

  • خانوم ِ لبخند :)
  • میدونی رفیق ؟ این فی البداهه بودنش خیلی چسبید..اینکه تو هرجمله ش لبخند جاری بود..اینکه از دل برآمده بود و به دل نشست : )
    این همه محبت رو چطوری میشه جبران کرد ؟ : )

    صادقانه بود و بی ریا :)
    خوشحالم که دوستش داشتی :)
    همین که هستی و یکی از پیامبران لبخندی برای من بزرگترین هدیه س :)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • فکر میکردم با منی :))))

    نیست همش موجبات شادی و خنده شما دوستان فراهم میکنم :))))

    محسن اون شات اسکرین به حرمت همین پست بزن دیلیتش کنم ..قربون دستت عمو :)))))))))))


    شما که تاج سری ، از اعضای فعالِ باندِ لبخندی :)))
    حالا گیرم اون یدونه رو دیلیت کنم ، مگه یکی دو تاست هنر نماییهات :)))))

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • نامرت: ))))) آیکون مشت:))))

    :)))))))))))

    زنده باشین همه تون که اول لبخند بودین بعد دست و پا در آوردین :دی

    مجیدتون رو من تایید میکنم ولی :دی

    :))))))))))

    :)))))))))) 
    این لبخند کشدار بود:)))) 

    +الهی که همه ی آدما لبخند رو لبشون باشه..آمین..
    +راستی ممنون جوابت:)

    بله بله آشنا هستم باهاش :))))
    + آمین :)
    + خواهش ، رفیق :)

    :)
    این لبخند یعنی شروع یک آشنایی
    سلام
    بهمون سر بزنید

    سلام ، چشم :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • عه تاییدش کردی که (خنده + مشت)
    مژی طفلی نمی دونه که اگه تو هم حتی پاکش کنی من اونو پاکش نمی کنم. عالیه :))))
    اما حالا شاید یه دونه از هنرنمایی های خودتو محض تلافی براش بفرستم :))))))))))))

    عه مگه تو هم داریش ؟ ( نیشخند + مشت )
    من ؟ من و سوتی ؟ من فکر کنم آخرین باری که سوتی دادم 8 سالگی بود [خونسرد]

    چقدر با این نوشته موافق بودم.. :)

    :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.