آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

مأمور پشت گیشه پرسید : شکستنی که نیست ؟

خندیدم و گفتم ، نه ! ...  و چند ثانیه بعد زیر لب گفتم لبخند است :)

پستچی که گویا صدایم را شنیده بود با تعجب گفت : لبخند ؟!!!!!

و چند ثانیه بعد زیر لب زمزمه کرد ، دیگر مدتهاست کسی برای کسی لبخند هدیه نمیفرستد .


+ فردای آن روز لبخندهایم رسیده بود :)


  • آقای بنفش
  • نیمه سیب سقراطی
  • حتی خوندن خبرش هم آدم رو وادار به لبخند زدن میکنه :)

    :]

    خریداریم :))

    انتظار داشتم در ادامه بنویسی " سیری چند " ؟ :)))

    دودوست ِ لبخند
    مادر ِ بهار و اقای لبخند :)

    :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • آخی...
    حالا جدا از کاری که کردی :)
    چقدر این پستت رو دوست داشتم...
    یه حس عجیبی داشت... یه حسِ... کاش میتونستم توصیفش کنم...
    آخه پستچی راست میگه...

    چقدر خوبه که آدم گاهی بتونه نوستالوژی گونه متفاوت باشه تو این عصر سنگ و یخ :)
    خدایا چقدر خوشحالم که دوستای خوبی دارم :)

    + ولی به حانی هم گفتما... اینا دلیل نمیشه من این تبعیضو ندیده بگیرم (مشت)(خنده ی زیاد)

    حواسم هست :)))))

  • فاطیما کیان
  • خیلی کاره زیبایی بود محسن عزیز ,یاد دوران طلایی وبلاگ نویسی افتادم ,بچه های اون موقع خیلی با معرفت بودن ,شما از نسل همون بلاگر هایی که باقی موندی :)

    خدا حفظمون کنه :)))

    لبخنداتون مستدام :)

    لبخندامون :)
    + الان سوسن میاد میگه اتفاقی بود :))))))

    اون بسته ی لبخند رو فرستادی برای خانم لبخند، از لبخند ِ خانم ِ لبخند همه ی دوستاش لبخند زدن... :)


    :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • باور کن اتفاقی بوده محسن :)))
    اشاره به کامنتای بیمکس و سو :))))))))))

    راجع به اون "حواسم هستی" هم که گفتی... :) شوخی کردم فقط ...خودتم می دونی :)
    + یه لایک به اون "لبخندامون"یی که گفتی :)

    :))))))))))))

    + اما من شوخی نکردم جدن حواسم هست ، ولی خب اگه قرار باشه تو بفهمی که دیگه مزه نمیده :))

  • خانوم ِ لبخند :)
  • هنوزم هستن ادمایی که از جنس لبخندن و لبخند هدیه میدن...که روزِ آدم رو میسازن.. که باعث میشن دُز خوشحالی آدم بره بالای خط نرمال..که از پشت هدیه شون لب هاشون پیداست که داره لبخند میزنه... بله با خود ِخود شمام که یکی از این آدما هستی... :)
    چه خوشحالم که رفیقم با شماها.. 
    من هرچی در وصف ذوق اون لحظه م بگم کمه.. بابتش فقط میتونم بگم خوشی های زندگیت، به توان بی نهایت :)
    ممنونم رفیق :)

    قابلِ شما رو نداشت رفیق جان ، چوبکاری نفرمایید :)))

    لبخندامو گم کردم بنفش ! خوبه که تو هستی :) 

    عسل بانو :))))
    ( آیکون خوشحال نداره اینجا )
    بیا و بمون تو هم دوباره :)

    اقا یه اخخم واسه ما بفرستید قبوله :)

    تو حالا علل الحساب این (مشت) رو داشته باش :)))))

    خیلیم خوب...
    حس قشنگی داشت پستتون :(

    پس چرا ناراحت ؟ :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.