آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

دیشب موقع شام مدام حواسم به دستهاش بود ، دستهای مامان . دستهایی که دیگه لطافت قدیم رو نداره ، دستهایی که حالا انگار پر از خستگیه . دستهای فداکارِ مامان ...

مامانِ من اینستاگرام و تلگرام نداره ، مامان من وبلاگ نمیخونه که بخوام براش پستهای قشنگ بنویسم ، اما در عوض خداروشکر که میتونم محکم بغلش کنم ، دستهاش رو ببوسم و چشم تو چشم بهش بگم دوست دارم مامان ، ممنونم ازت برای همه چیز . بهش بگم ممنونم ازت که هرچقدر بزرگ شدیم و ازت فاصله گرفتیم تو باز هم بدون چشمداشت مراقبمون بودی و هوامونو داشتی ، ممنونم ازت که همیشه بزرگترین حامی من بودی ، الهی که سایه ات همیشه بالای سرمون باشه ، دوستت دارم مامان ...


  • آقای بنفش
  • گمـــــــشده :)
  • هر سال برای مامان یه کادوی هرچند کوچیک می خرم. امسال هم گرفتم. ولی هر سال دوست داره بابام بگیره. نه من. یعنی چیزی که بابام براش می خره حالا می خواد یه جمله محبت امیز باشه براش خیلی بیشتر ارزش داره.
    امسال دست جمعی با هم رفتیم بیرون براش یه کیف گرفتیم. فک کرد بابا پولشو داده. گفت پول اینو بابات داد؟ یا تو خریدی؟ اولش گفتم من. گفت نمی خوام برای خودت!!!!
    دیدم اوضاع ناجوره گفتم نه بابا شوخی کردم. شریکی گرفتیم.
    اون موقع خوشحال شد.
    :|

    معلومه که کادوی بابا فرق میکنه :))))))

  • عطیه میرزاامیری
  • سلامت و شاد باشند همیشه

    ممنون ، همه ی مامانا انشالله :)

    خدا حفظشون کنه :)

    ممنون :)

    عوض من دستهای مامان رو ببوس:) الهی سایه ش همیشه بالاسرتون باشه ، آمین..

    ممنون :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • الهی همیشه سایه اش بالای سرت باشه:)
    سلامت و شاد:)

    ممنون :)

  • گمـــــــشده :)
  • آخه انصاف نیست. هر سال بیشتر پولشو من می دم..
    :|

    :)))))))))))))

    خدا حفظ کنه این فرشتگان رو برای همه ما

    خدا حفظشون کنه :)

  • کلنگ همساده پسر
  • چقدر حس می کنم هر چی که توی ذهن من میگذره رو مینویسید. بسیار از خواندن ین پست خوشحال شدم و لذت بردم. ممنون. :)

    چقدر خوب ، خواهش میکنم :)

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.