آقای بنفش

لبخند بزن ، دنیا به لبخند تو محتاجه :)

لبخند
یک منحنی ساده است
که میتواند هزاران بار معجزه کند
چرا از هم دریغ کنیم ؟
پیامبر شادی هارا ...

دستهای بابا هم مثل دستهای مامانه ، دستهایی که هنوزم توی تصورم همونقدر قوی و بزرگ و سخاوتمنده . بابا هم مثل مامان اینستاگرام و تلگرام نداره که با تغییر عکس پروفایل بخوام ازش تشکر کنم ، وبلاگ نمیخونه که براش بنویسم چقدر دوستش دارم ، بنویسم که همیشه قهرمان زندگی من بوده ، بنویسم که همیشه نوع زندگی کردنش برام محترم بوده ، بابایی که مسیر درست زندگی رو بهم یاد داد ، بابایی که همونی بود که دلم میخواد ، با اینکه بارها و بارها ناراحتش کردم اما حتی یه بار هم کاری نکرد که از دستش دلخور بشم . بابایی که همه ی عمرش رو بدون چشمداشت برای راحتی و آرامش ما تلاش کرد . دستهای بابا خیلی بوسیدنیه . قدرشونو بدونیم :)


+ روز مرد امسال برای من خیلی متفاوت بود ، گفتم اینم بنویسم که یادم نره :)))))


  • آقای بنفش
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام


    ممنون

    سلام 
    بابت چی ؟ :))))

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • :)

    :)

    همیشه به پرانتز های فراوون بعد از دو نقطه :)))
    *منظور همان همیشه به خنده بود :|

    همچنین :))

    کاش ماهم بتونیم مثه باباهامون انقدر بزرگوار بشیم

    آره :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خدا برات سلامت نگهشون داره :)

    + :) همه ی روزات شیرین و متفاوت داداش بزرگه :)

    ممنون ، خدا همه ی باباها رو سلامت نگه داره :)

    + همچنین :)))

  • خانوم ِ لبخند:)
  • سایه همیشگی شون مستدام روی سرت : )
     باباها شبیه یه درختن که حتا شبا هم سایه دارن...

    ممنون :)

    + عجب تعبیری ...

  • احسان خواجه مرادی

  • اگر همه چیز خریدنی بود
    برای مادرم کمی جوانی می خریدم
    برای پدرم عمر دوباره
    و برای خودم خنده های کودکی


    :)

    :-)

    :)

    همیشه بمونه برات :)

    :)

    آقای بنفش سلام. کامنت من ربطی به متن نداره اول اینو بگم :)
    یه سوالی داشتم ازت. من دارم از یکسری دوستان وبلاگی سوال میپرسم ببینم چه کتابهایی رو خوندن که به نظرشون تاثیرگذار بوده. دوست دارم شما هم 3 کتابی که از همه به نظرت بهتر بوده رو به من معرفی کنی.
    ممنون میشم
    :)

    مرسی عالی بود

    بپرسم؟

    چرا آقای بنفش؟

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.